söndag 28 september 2014

Utställning

Då åkte vi, jag och Sonja på en inoff. utställning i Lindesberg för lite mys hon och jag.
Tänkte för mig själv att ja det går som det går....hon fäller ju och ser lite så där ut i pälsen. Men jag tyckte att vi behövde en dag bara hon och jag efter allt med valparna!

Men mitt lilla hjärta gick in i ringen och blev BIR med HP!!
Nåväl tänkte jag då åker vi väl i BIG ringen för det är många "utställningsraser" i grupp 9.
Men icke där blev hon BIG 3!!!
Hon var så trött när väl BIG finalen gick så hon satte sig hela tiden.

Vi hade en jättemysig dag med en massa hundkompisar bla fluffet Lystra som blev BIG 1 i sin grupp och rottisen Yrjas som också blev BIR.
Grattiskramar till er alla!!







6 kommentarer:

  1. Jättegrattis till fina ni!!! SÅ roligt att det gick så bra för er. Jätteroligt att träffa er också.
    En stor, varm kram skickar jag via cyberrymden!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen och grattis till er med :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Tack Anna!!
    Snart är det er tur!! :)

    SvaraRadera
  4. Åh jag önskar att jag vågade, skulle va så kul att ställa Liv!! Men jag kan ju ingenting om utställningar och hur man går till väga... Kram

    SvaraRadera
  5. Jag lär dig!! Kom ihåg, alla har vi varit nybörjare någon gång!!
    Det är faktiskt riktigt kul :)
    Kram

    SvaraRadera