torsdag 11 september 2014

Bilder från Ebbot och Liv

Nu börjar jag bli bättre men nu är maken sjuk så då har vi legat hela familjen inklusive min far...

Hur som helst så är det så fantastiskt kul att höra från valparnas nya mattar och hussar hur det går för dem.

Ebbot är en riktig cykel kille och Liv har blivit modell för Arken Zoo i Karlskoga på deras FB sida :)

De är så skönt att höra att det går så bra för dem alla och imorgon är det Hazels tur att flytta.
Den lilla damen är inte rädd för något. Alla hundar som jag har ägt har haft respekt för kompostgaller alla utom valparna och då i synnerhet Hazel som helt enkelt välter omkull komposten och knallar ut, om man inte har satt fast gallerna ordentligt :)

Håller på att förhandlar lite med Lucas och namn. Juni verkar kört men han kan tänka sig byta Lisa mot Lilly, vad tror ni om det, jag tycker det är fint och passar den lilla prinsessan!!
Han är hård i förhandlingar min son kan vara för han är halv smålänning och en fjärdedels skotte :)

Här kommer lite bilder från Ebbot och Liv <3




Visst är de underbara!!




4 kommentarer:

  1. Lilly är superduperfint!
    Vilka mysiga bilder på valpisarna! Roligt att de fått det så bra allihopa.
    Fortsätt krya på er.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Åh va stor han har blivit, lilla Ebbot!! Så fin!!! Lilly, vad gulligt❤️Kan nog bli bra!! :) skönt att du mår bättre! Hoppas att maken kryar på sig också! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Visst har han blivit stor lillkillen <3
    Ja Lilly är fint det tycker jag med, vi får se vad det blir :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Det lutar åt Lilly <3
    Vi är på gång igen hela familjen men maken är lite sänkt fortfarande :)
    Kramar!!

    SvaraRadera