söndag 28 februari 2016

Äntligen!!

Efter en hel vecka i sängen är jag på benen igen!!
Har legat i sängen och tittat ut genom fönstret på en strålande sol i flera dagar utan att kunna ta mig ut.....Men idag så tog jag mina fina flickor på en promenad i skogen. Orkade inte gå så långt men oj va skönt det var!!
Flickorna hade såååå mycket spring i benen så det var inte lätt att ta kort idag men några fina bilder blev det :)

När jag kom hem igen så var jag helt slut. En kopp kaffe i solen blev det. Finns det något bättre en den första vårsolen?


 Jag har behandlat Alma med laser på hennes höft ett par gånger nu (dock inte den här veckan). Hon blev sned i höften efter valpningen och jag tror att det har påverkat henne lite för hon har inte riktigt haft samma go som förut. Har jobbat med massage och stretching, det har blivt bättre men inte helt ok. 
Men nu, oj vilken fart det är på mamma mu!!




 Mor och dotter!!
Och alla mina tre hjärtan <3

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Störtfina!!
    Vad skönt att du mår bättre nu.
    Vad kul att lasern funkar på Alma! Underbart att se skillnad så snabbt!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med solen!!
      Ja lasern är fantastisk :)
      Kram

      Radera