söndag 21 februari 2016

Avslappnad lilly

Det blir lätt så, ni vet skomakarens barn....Mina tjejer får inte så mycket massage som man skulle vilja, det hinns inte riktigt med.
Alma försöker jag köra igenom regelbundet eftersom hon fick en rejäl påverkan bak när hon valpade. Det har funkat ok  med massagen men med lasern, vilken skillnad!!
Har behandlat min man idag med laser, han har en whiplashskada efter en bilolycka och det är också över förväntan, redan.
Med laser behöver man behandla med täta besök i början för att sedan fasa ut, ofta ser man en förändring redan efter första  behandlingen. Ibland kan man behöva flera behandlingar innan man ser resutat.


Lilly fick jobba på peanut  bollen och pilatesbollen efter en lång promenad i tösnö. Hon har blivit riktigt duktig att balansera på bollarna, hon tycker det är jättekul att jobba. När det var avklarat en skön helkroppsmassage. Oj va hon blev avslappnad!!
Rena drömmen för en massör :)
 Kan vi köra nu matte?!



 En helt avslappnad Lilly! :)
Underbart eller hur?
Nu ligger sonen i vår säng med 39 grader feber, alla tre tjejerna  + mig vill han ha i sängen så de sover här med. Jag sitter brevid honom i sängen och skriver medan han sover. Förra veckan var det hans far som låg här helt utslagen i feber. Vi får se hur länge jag klarar mig, har inte riktigt tid med det just nu! Men det går fort från frisk till sjuk med detta virus kan jag lova!!

2 kommentarer:

  1. Blir Så nyfiken på lasern du skaffat! Verkar urbra!
    Så härligt att hundarna finns när man är sjuk och vill ha dem nära!
    Hoppas han kryar på sig snabbt och att du själv klarar dig....
    Kram, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får komma hit så ska jag ha en lite demo av lasern :)
      Kram!!

      Radera