lördag 13 februari 2016

Tidig lördagmorgon

Vaknad redan kl 06.15 i morse, tänkte nej inte en lördag vill sova.
Gav upp kl 07.00, gick upp fixade kaffe och satte mig i soffan med tjejerna och myste. Efter ett tag kom maken upp och höll oss sällskap, tittade en stund på nyhetsmorgon.
Kl 08,30 tog jag tjejerna till skogen.
Det snöade lite lätt, allt var stilla och tyst, så skönt!!

Vi traskade runt i skogen. Jag gömde mig några gånger, det är verkligen en bra och rolig övning som är bra att ta till ibland. Som belöning när de hittar mig är lek!
Avslutade promenaden med lite godissök i snön och på trädstammar.
Idag fick jag faktiskt flera foton på alla tre tjejerna samtidigt utan att ställa upp dem, annars brukar det alltid vara någon av dem som är någon annanstans (oftast Sonja som har så mycket spring i benen) 
Många bilder blev det :)

Hemma igen ca kl 10.00
Tänkte nu tar jag på mig myskläder.
Men nej, maken och sonen överraskade mig med en förtidig alla hjärtansdag "present". Vi åkte in till Örebro för lite shopping och efter det en fantastisk lunch på en italiensk restaurang.
Oj va glad jag blev!!













Vi önskar er en riktigt skön lördagkväll!!

2 kommentarer: