tisdag 2 september 2014

Skogspromenad

Ja va gör man inte när man har en liten valp som också behöver komma ut och se världen...
Jo man bär henne i en ryggsäck på magen :)

Det var ju så fint väder igår när jag kom hem så på med promenadskorna bara!!

Lilla lisa fick hänga med, hon är cool den lilla. När Sonja var lite gjorde jag likadant men hon ville ner på marken hela tiden, den här lilla damen sitter gärna kvar i ryggsäcken.
Men hon fick ju lov att komma ner på marken lite och känna på skogen!
Så fort Lisa var lite tveksam var Alma där och stöttade.

Sonja käkade blåbär som vanligt :)

Önskar jag kunde ta med alla valparna men det funkar inte, de har fått vara ute massor både igår och idag.
De har sovit till kl 05.45 två dagar i sträck, yes!!

Lisa fick hänga med idag med.
Hade en riktig "skit" dag på jobbet idag och då är det så skönt att bara ta med hundarna ut i skogen och vips så mår man bättre!
 Ursäkta men vad gör jag här uppe?!


 Titta vad jag hittade : )
 Älskar blåbär!!

 Mor och dotter <3

 Här sitter jag bra!!

Lite fundersam är hon allt lilla Lisa.
Idag var det mer fart på henne!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är skogen det bästa som finns! Tillsammans med hundarna kan vilken skitdag som helst vända till det bättre.
    Så oerhört söt Lisa är!!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det skönt att bara strosa omkring med doggsen!!
    Tack vännen, visst är hon näpen <3
    Bamsekramar!!

    SvaraRadera