fredag 26 september 2014

Härliga höstdagar

Vi har haft några sköna höstdagar med härliga promenader i skogen.

Vi har fortsatt träna lite jag och Lilly.
Klickat in ligg, sitt och handtarget.

Ute i skogen har vi tränat lite balans.
Jag är noga med att de inte får hoppa ner från för höga höjder, då lyfter jag dem.

Sonja är anmäld till en inoff. utställning här i Lindesberg på Söndag men hon har fällt en del nu så vi får se om jag ställer henne, hon ser lite maläten ut :)

Idag har jag äntligen anmält mig till en hundmassage utbildning på Axelssons animal massage school.
Jag har velat göra det länge men inte haft tid förrän nu.
Bara att hålla tummarna att man kommer med den här omgången!!
 Blåbärs snacks..

 Älskade underbara tre hjärtan!!
 Full fart!!
 De far fram som galningar :)

 Min lilla parkourprinsessa <3
trevlig fredag kväll!!

4 kommentarer:

  1. Ååååh, vad roligt med utbildningen. Håller tummarna att du kommer med.
    Du kan få ha oss - både två och fyrbenta - som övningsobjekt =)
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas verkligen jag kommer med nu!!! Så spännande.
    Jag kommer behöva en massa massagekunder i vår!! :)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Alltså, ebbot är så lik sin mamma att det inte är klokt ibland! :)

    SvaraRadera