onsdag 3 september 2014

Leta godis

Idag la husse in en "stock" till hundarna som de kan balansera och leta godis på. Toppen att ha som aktivering.
Valparna tyckte den var jättespännande!!

Sonja var också med på godissök, Alma hade gått för att vila middag :)
Jag gömde lite godis på stocken som de fick nosa upp.

Jag har fått löpande rapporter från Ebbot, Tage och Smilla.
Idag har Tage och Ebbot haft en lekstund tillsammans i Örebro.

Åååå det värmer i mitt hjärta när jag får små uppdateringar från valparna och jag vet att de har det så bra!! <3




Man ser att det börjar bli höst, fast det är ganska skönt lite klarare luft och fina färger.

4 kommentarer:

  1. Va roligt att leta lite godis!!!! Skönt att de har det bra i sina nya hem. Imorgon är det äntligen dags att hämta hem lilla Liv❤️Hoppas att hon ska trivas hos oss, hon är väldigt efterlängtad!!!❤️Kram

    SvaraRadera
  2. Hon kommer att få det så bra och vara lika älskad som hon är hos oss Anna, jag är så glad att hon kommer till er!! <3
    Kramar!!

    SvaraRadera