onsdag 10 september 2014

Dunder förkyld

Då ligger man nerbäddad för andra dagen. Åkte på en dunder förkylning så jag har inte gjort ett skvatt mer än vilat och sovit i två dagar.

Tur att man har hundar som klarar av några dagar av stillhet utan att gå i taket!!

Hoppas jag är på benen till helgen för det börjar bli dax att träna Lisa lite mer regelbundet och få igång Sonja lite också.
Alma hänger ju med men som jag har skrivit så många gånger förut så är det på hennes villkor :)

Har tänkt på det här med namn. Är inte helt övertygad att Lisa är en Lisa, hon är liksom mer som en liten prinsessa på något sett lite så där docksöt om ni förstår hur jag menar :)
Har aldrig haft sådana problem med namn på mina hundar förut men denna lilla sötnos vet jag inte riktigt vad hon kommer att kallas för tillslut...
Har ni förslag så får ni gärna skriva!! :)

Då vi inte har gjort något sedan i söndags bjuder jag på fler bilder från skogen.








6 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder! Jag tycker Juni är ett superfint namn som passar på den lilla tösen :)

    SvaraRadera
  2. Tack Cissi det är så kul att ta bilder på gänget!!
    Ja, jag gillar också Juni <3
    Vi får se om jag kan få Lucas att ändra sig :)

    SvaraRadera
  3. Flisa, kanske? ;-)
    Eller Pyret....
    Belle, Tiana, Ariel, Merida är Disneyprinsessor.
    Krya på dig, vännen!
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag har följt din blogg ett tag och gillar den jättemycket, jag har själv en frallakille på 17 månader.
    Jag tycker att Juni är ett jättebra namn men även Siri också lite flicksött.
    Hälsningar Lotta och frallan Moltas

    SvaraRadera
  5. Juni är ju så fint, men Lisa också. Hon är nog mer en Juni om jag får säga... Så svårt!!! Tur att min redan var döpt till det finaste namnet! Har mycket lättare att komma på namn till hanar av nån underlig anledning. Krya på dig!!! Och puss till syrrorna, mamma och lekmoster från Liv❤️Och till er med såklart!!! :)❤️

    SvaraRadera
  6. Tack alla för namnförslagen!! Nu ska jag se vad Lucas säger :)
    Va roligt att du/ni gillar bloggen Lotta och frallan Moltas, tack!!

    Kram till er alla <3

    SvaraRadera