fredag 5 september 2014

Älskade Liv

Idag var det dax för min älskade lilla Liv att flytta.
Hon kommer att få det så bra!
hon har såklart en speciell plats i mitt hjärta den lilla tjejen <3
Tänk att hon bodde i min BH i nästan ett dygn. Jag stödmatade med både ersättning, druvsocker och flytande honung och hon den lilla kämpen överlevde och är nu en riktigt snygg liten tjej med mycket egen vilja och energi!
Jag är så glad att Liv får flytta till Anna och hennes familj!!

Idag blir det Liv special.






Trevlig fredag!!

4 kommentarer:

  1. Ja, det är så passande namn på henne❤️Lilla älsklingen, full av LIV!!❤️Lovar att ta väl hand om henne, just nu vaknade hon och var lite orolig, då fick hon komma upp och sova vidare på mattes bröst. Kram och tack än en gång för att vi får äran att ge Liv ett kärleksfullt hem❤️

    SvaraRadera
  2. Jag blir varm i hela hjärtat och rörd till tårar!!
    Pussa och krama henne från oss <3
    Bamsekramar!!

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk vilken resa hon haft! Hon är verkligen bedårande, precis som varenda en i den där kullen! Måste vara den charmigaste kullen, ever!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Tack vännen!!
    Ja tänk vilken otrolig resa hon har gjort <3
    Hela kullen är underbara!!
    Kram tillbaka!!

    SvaraRadera