torsdag 30 juni 2016

Besök av frallan Arvid

I tisdags hade jag en av mina goa vänner Mia här på besök.
Jag masserar hennes gamla herre, schäfern Yossi.


Mia har en liten frallakille också på 4 månader, lilla Arvid.
Han är galet söt !!
Dessutom halvbror till Lilly och då kan man ju inte vara annat en söt :)


Rex och Arvid fick leka en stund innan jag behandlade Yossi.
Oj va kul de hade de där två grabbarna.
Arvid var lite fundersam först men sedan blev det fart på honom med.

Det är så kul att se två hundar av samma ras leka, då kan man ofta se vad de är avlade till från början tex valla eller jaga.

Jag tror knappt det finns någon annan hundras som har så tydliga och roliga miner som frallorna.
Ni bara måste kolla in dessa grabbar :)








Underbara eller hur?
Rex och Arvid träffades idag också när Lindesbergs Hundcenter anordnade en hundpromenad.
Det får ni se en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Söhöhöhööööööötaa!!!!!
    Galna, busiga och vansinnigt söta!
    Kram

    SvaraRadera