fredag 10 juni 2016

Lite träning med Rex

Kände mig lite bättre på eftermiddagen så jag tänkte att nu måste jag träna lite med Rex.
Han har hamnat lite i kläm mellan löptikarna.
Så jag tänkte jag tränar lite gå fint.
Han är jätterolig att träna med. Har bra fokus när han vill, men han är bara en valp även om han är en STOR frallavalp :)

Lucas hjälpte mig att ta lite bilder så ni får se hur det kan gå till här hemma i trädgården :)
Vi tränade lite stanna kvar med men det får ni se en annan dag.

 Ok då kör vi.

 Lite lek som belöning och en godis på slutet är aldrig fel!

 När jag lär in gå fint så pratar jag och belönar med rösten, allt för att jag ska vara kul att vara tillsammans med :)


Han är duktig här hemma där det inte är så många störningar :)
Det är inte lika lätt någon annan stans.....
En skön fredagkväll önskar vi er alla!

4 kommentarer:

  1. Vad fina ni är!!
    När Lystra varit mammaledig klart måste vi träna lite ihop! Du får ge mig hemläxor och sånt! Annars latar jag mig bara...
    Vi ses imorron.
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Vad fin Rex är!
    Vilket samspel ni har.
    Jag såg att det var varit parning 😍 spännande. / Elin thor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Han är väldigt duktig här hemma :)
      Ja nu börjar det dra ihop sig spännande!!
      /Alexandra

      Radera