söndag 26 juni 2016

Midsommarhelg

Då var midsommarhelgen över.

Vi har haft en fantastisk midsommarhelg. Har bara varit hemma och myst. På midsommarafton hade vi min kära far här på sill lunch men annars har det bara varit familjen så skönt.
Och vilket värder, helt underbart!!
På midsommaraftons kväll satt jag och Lilly ute, kl var vär runt 22,00. Det var varmt och alldeles stilla. Vi satt där i nästan en timma och såg solnedgången, helt magiskt. Annars brukar det ju vara samma temperatur på midsommar som nyår :)

Hundarna har också tagit det lugnt. Vi har tagit en hyfsat lång prommenad på morgonen innan det blev för varmt, det är typ det vi har gjort.

Idag har det regnat hela dagen så då har vi haft lite filmmys.

Nu jobbar jag bara en vecka till sedan är det semester för vår del. Vi kommer mest vara hemma faktiskt. Nästa vecka är knökfylld med behandlingar. Var ju sjuk förra veckan så jag har fått boka om massor med hundar till den här veckan men det är ju så förbaskat kul så det gör inget.

 Vilken solnedgång det var på midsommarafton!
 Prinsessan Lilly med världens vackraste huvud och världens snällaste själ!!


 Allas våran galenpanna Rex :)


Ja och hur går det med Sonja och Lilly då? Sonja är nog inte dräktig hon skulle gått in i vecka 3 i går, men som jag har skrivit om henne förrut, man vet aldrig med den damen :)
Lilly är det ju alldeles för tidigt att säga något om, men hon är mycket tröttare och sover mer, det kan vara löpet och värmen men vi håller tummarn här hemma.

2 kommentarer:

  1. Anna-Carin karlsson26 juni 2016 kl. 13:05

    Oh vilka vackra bilder !
    Och så vackert och ömsint skrivet om Lilly: tänk att få ett sådant omdöme ! Världens vackraste huvud och finaste själ...! ( jag är benägen att hålla med; blev så oerhört förtjust när jag såg henne på din hemsida och det blev förstärkt på alla sätt när vi träffades i askersund. Även om det var ett kort möte gjorde hon - och matte förstås - mycket positivt intryck...). Önskar alla två och fyrbenta en skön fralla-sommar !..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för de fina orden!!
      Mvh
      Alexandra och gänget.

      Radera