lördag 18 juni 2016

Lilly och Rex

Jag har fotat lite åt Gustaf & Evita.
Och när vi var i sandgropen för ett par veckor sedan passade jag på att ta lite bilder på Lilly och Rex med två selar som kommer från Gustaf & Evita.
Den här selen heter Pro och är i stl 3+ som är den specialsydd för bulldoggar och hundar med den typen av kroppsform, de sitter perfekt på mina frallor. De är mjuka och just de här två är fodrade med mjukt svenskt nappa skinn. Jag bara älskar dessa selar.
De finns att köpa hos mig på Howsweet Hundmassage & Rehab.

Jag tog några bilder på bara Lilly och Rex både med selarna på,utan och tillsammans.
De är så fina ihop!












Fina eller hur!

4 kommentarer:

  1. Vad stiliga som är! :)
    / Elin

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt fina bilder!
    Superläckra selar som passar perfekt i färg också!
    Stor kram

    SvaraRadera