torsdag 9 juni 2016

2 löptikar......


Jag har dragit på mig en förkylning och jag kan bara säga att den kom INTE lägligt!

Sonja parades ju förra helgen och på måndag ska jag till djursjukhuset med Lilly för ett progesteronprov. Det är ett blodprov som man kan ta för att se var tiken är i löpet. 
Sedan är det nog dax för ett par turer till Örebro med Lilly nästa vecka för lite romans.

På tal om löptikar.....både Sonja och Lilly har kommit på hur man tar av sig löp byxorna (skydden) 
Ja vad gör man då?
Jo man köper några billiga baby bodys till dom istället.
Kan säga att de var inte heeeeelt nöjda i början men det gick över :)


Sonja ser verkligen skeptisk ut!
Men som sagt det gick över ;)
Lilla hjärtat!!

Imorgon är det skolavslutning, tänk sonen slutar sexan och ska börja högstadiet till hösten. Vart tog de åren vägen?!



4 kommentarer:

  1. Haha! Åh, så söta!!
    Vad spännande med varningar. Håller tummarna!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, jag antar att du menar parningar vännen?! ja det blir spännande ;)
      Kramar!

      Radera
    2. Hahaha!! Det där eländiga autokorrekt!!!!!
      Kram

      Radera
    3. Hahaha, ja jag antog att autokorrekt varit i farten ;)
      Kram!

      Radera