fredag 22 april 2016

Valpar

Rex växer så det kankar. Han är en riktig charmör med MASSOR av energi :)

Alma är den som har tagit på sig uppgiften att uppfostra busen och den uppgiften tar hon på största allvar :)
Lyssnar han inte första gången så gör han det garanterat andra.
I nästa sekund leker hon med honom och leker inte Alma med honom så gör Lilly det.
Sonja därimot är lite mer.....ja, han finns där men jag bryr mig inte.......eller visst jag kan väl leka liiiite ibland :)

Nu väntar jag bara på att Lilly ska löpa till sommaren.
Då är ju planen att para henne.
Det vore så kul med en kull valpar igen. Det är ju snart 2 år sedan sist.
Men vi får väl se hur det går.
Jag tittade på bilder på valparna nyss.
Det är verkligen bland det bästa jag har varit med om när min Alma fick sin kull. Att få vara med om hela resan även om jag har jobbat som kennelpraktikant förr och varit med om resan förut så är det något speciellt när ens egen hund får valpar!

Lite härliga valpbilder :)




Ja lite nostalgi <3

Jag har anmält Lilly till utställningen i Västerås på söndag men just nu fäller hon massor. Det är över 80 frallor anmälda så konkurrensen är stenhård dessutom hat jag inte haft en helledig helg på 5 veckor så jag har inte bestämt ännu om jag åker eller inte. Vi får se hur jag gör.
Nu kryper jag upp i soffan och tittar på film med sonen.
Ha en skön fredagkväll!

4 kommentarer:

  1. Men vilka fina valp bilder. Man blir helt salig!
    / Elin thor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir man! Nu håller vi tummarna att Lilly börjar löpa snart :)
      /Alexandra

      Radera
  2. Så underbara valpbilder!!
    Helt ljuvlig valpkull blev det!
    Hoppas Lilly kör igång sitt löp snart. Tänk vad roligt det vore om du och jag har valpar hemma samtidigt!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst vore det fantastiskt kul!!
      Man riktigt längtar efter en kull nu, tänk att det är 2 år sedan :)
      Kram!

      Radera