fredag 1 april 2016

Lite gott och blandat

Började Måndagen med att ha en massagehund.

Därefter tog jag hundarna på en koppelpromenad i solen.
Efter det lite godissök hemma på tomten.
Rex var väldigt fundersam och fattade inte alls vad jag ville att han skulle göra först men till slut gick det upp ett ljus och då nosade han på.
Ett kort rakt godisspår, mums!

Lite godissök på en stock är aldrig fel :)



Planterade lite vårblommor och städade i trädgården gjorde vi med.

Tisdag var det två massagehundar och onsdag är långdag på jobbet.

Igår hade jag 1 hundmassage och 1 laserbehandling. Efter det om jag hinner tänkte jag ta med Lilly och Rex på en hundpromenad som Lindesbergs Hundcenter anordnar. Jag hann!! 
Hela 29 hundar var med på promenaden. Rex fick åka ryggsäck nästan hela tiden.
Toppen när man har valp. Valpen får vara med och uppleva massor men på ett tryggt sätt !!

Idag har jag haft 1 massage och 1 laserbehandling.

Här kommer ett litet tips bara sådär.
jag använder en del koksalt att tvätta med, jättedyrt att köpa men så enkelt att göra själv; Koka upp 1 dl vatten med 1 kryddmått salt, låt svalna och häll upp på en flaska. Klart!!

Jag hoppas jag ska hinna uppdatera bloggen oftare framöver men det har varit lite mycket nu :)
Ha en skön fredagkväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar