fredag 1 maj 2015

Full fart i frallaskogen!

Åååå det känns som det var evigheter sedan jag och tjejerna var i skogen!!
Men i morse tog jag och maken en låååång promenad i skogen.
Frallorna for omkring som tokar, helt otroligt va smidiga de är trots sin kroppsmassa....Eller ja Alma har ju lite problem att stanna när hon fått upp farten och dundrar rakt in i en och det känns kan jag lova :=)
Annars har vi varit ute i trädgården och pysslat lite på förmiddagen för att nu bara slappa i soffan.....Så skönt!!!
Inte lätt att få bilder på helgalna frallor, ser mest ut som suddiga streck!





Mina vackra tre <3

Den här lilla krabaten fångade jag med mobilen från köksfönstret....
Inte heller den bästa bilden men det är en jättefin ekorre :=)

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar