söndag 24 maj 2015

Besök av mys Tage :)

"Min lilla Tage"
Idag fick vi besök av Tage och matte Maria för lite massage.

Lilly och Tage lekte gärnet!! :=)
Ååå vad jag uppskattar kontakten jag har med valpköparna. Det ger mig så mycket att träffas. Jag vet att "mina" valpar har fått de bästa hem man kan tänka sig och jag är så glad för deras skull!!
Tage är ju Tage... han lirar i en helt egen liga :=) 
Det har han alltid gjort!!
Han är så otroligt coooool den hunden. 
Kör sin egen stil, det har han alltid gjort.
När han var "bebis" och det var matdax så behövde man aldrig vara orolig för Tage occh Hazel skull, för de åt och åt tills det var slut :)
Ville Tage ha något som syskonen hade....ja då går man väl bara dit och tar det! Hur svårt kan det vara?!
Sitta som åsnan Ior och glooo på tex väggen är väl helt normalt ..eller...
Han har en karishma som är helt otrolig!!
Lilly och Tage hade en riktigt rolig dag!!















Underbara Tage!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt!! Jag förstår att det måste vara helt underbart att ha hittat så fina valpköpare. Har ju själv träffat dom, så jag kan inte annat än hålla med om att valparna måste fått bästa tänkbara hem
    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var jättekul att få gosa med Tage!!
      Kramar!!

      Radera