söndag 10 maj 2015

Miniweekend med familjen

Den här helgen åkte jag och familjen till Göteborg för lite mys och shopping.

Stannade till i Ullared på väg till Göteborg.
Vad handlade jag där tror ni.....hundsaker!!
Hittade inte så mycket annat men de har galet billiga hundsaker där så jag gick lös på "hundavdelningen" :=)

Sedan bar det vidare till Göteborg och hotell Opalen.
Vi brukar lyxa till det och ta ett rum högst upp med panoramafönster, underbar utsikt. Man kan ligga i sängen och bara stirra på utsikten!!
På kvällen åt vi middag på en jättemysig Italiensk krog precis bervid hotellet.
Ibland måste man unna sig lite lyx annars blir livet ganska tråkigt!!



Så här såg Lilly ut när vi hade hämtat dem från pappa....hon satt bara och glodde på mig i köket :=)
Nåja, jag vet att det inte gick någon som helst nöd på dem hos min far...snarare tvärt om.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med en sån där weekend!
    Ni får gärna lämna doggsen hos oss om det skulle behövas. Det skulle va mysigt med frallor i huset igen.
    Kramen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Det är alltid skönt att veta att det finns vänner som vill och kan vara hundvakter ibland :)
      Kramar!!

      Radera