onsdag 20 maj 2015

Sandgropen en favvo!!

Idag efter jobbet tog jag och maken med tjejerna till sandtaget vid Ryaheden för en lång skön promenad.
Det är verkligen ett av frallaflickornas favvoställe!!
Det var riktigt skönt att strosa omkring där och se hundarna fara runt i sanden som dårara :=)
Det behövde jag.....

Har haft det ganska tungt på jobbet ett längre tag, det i kombination med allt pluggande gör att jag minst sagt är slutkörd just nu men det blir nog bättre snart!!









Älskar dessa tre så mycket!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt ni fick där bortai gropen <3
    Du får sköta om dig.
    Du och jag........ vi behöver få vila och bara vara. Ha lite extra kul, skratta, njuta. (med fördel tillsammans tycker jag)
    Störtmysiga frallor har du. Så fina, så fina
    Stor, varm kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vännen nu måste vi snart ta en fikadag :)
      Kramar!!

      Radera