fredag 8 maj 2015

Besök av Liv och Ebbot

Idag var Liv och Ebbot på besök för lite bus och massage.

Det blev en hel del bus och lek.
Så fantastiskt kul att få träffa "valparna" igen!!!

Är så glad att de har utvecklats till sådana underbara hundar.

Som sagt en hel del bus innan vi fikade lite och kom igång med massagen.
Inte helt lätt att massera dessa vildar efter allt bus!!

Min underbara vän Therese var också med och fotade lite till min nya "massage" hemsida som hon också ska hjälpa mig att fixa.
Hon är så otroligt duktig med kameran och att få till snygga hemsidor.
Tack underbara Therese!!!

Och ett stort tack till Cecilia, Ebbot, Anna och Liv!!!

De här bilderna tog jag när alla frallorna busade runt.....det är något visst med frallor och deras mimspel :=)














Oj va kul de hade!!
Trevlig helg!!

4 kommentarer:

  1. HAHAAA, vilka roliga bilder. Ja, frallor är verkligen galna - charmiga och galna.
    Vilka snälla ord du skriver om mig. Jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa dig så det blir ett fint resultat.
    Det var så roligt att träffa er idag. Tack för gott fika.
    En stor kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv underbara du!! Jag vet att du kommer göra ett kanonjobb!!! <3
      Kramar!!!

      Radera
  2. Lika roligt varenda gång vi ses!! Härliga bilder, med långa tungor :) de är så fina och Goa allihopa! Vilka personligheter! Tack för hundmassagen, det var första men absolut inte sista gången! Kram på er och tack för gofika!!❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Anna!! Så kul att ni kom!! Klart det blir mer massage framöver :)
      Kramar!!

      Radera