söndag 31 maj 2015

Morsdag!

Helt plötsligt är det 31 Maj.
Den här våren har bara försvunnit.

Jag masserar och pluggar det sista, förhoppningsvis det sista man vet ju aldrig.

Jag klarade teoriprovet med VG!!!
Det trodde jag inte :)
Nu pluggar jag till praktikprovet och det är också en utmaning.....Hur ska jag lägga upp det?!
Det löser sig nog....
Vi ska kunna massera de muskler/muskelgrupper som läraren vill, kunna redogöra olika palperingstekniker, mjukdelstekniker, tester, bindmassage, lymfmassage, ursprung och fästen, skellettdelar, rehabilitering, stretch mm.



Här kommer några bilder på mig, Lilly och Sonja som Therese har tagit när jag masserar.







Idag är det ju Morsdag så vi åker en liten tur till Rosengården i Nora för lite fika.
Rosor är en till passion jag har!!!
Grattis alla mammor!!
Alma ska få lite extra gott hon med :=)

4 kommentarer:

  1. Grattis till provet! Du är så duktig! Va mysigt de har tjejerna❤️ Härliga bilder. Liv önskar grattis till mamma Alma! Kram från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!!
      Alma tackar hon med :)
      Kramar!!

      Radera
  2. Vad du jobbar hårt, vännen. Du kommer fixa det galant. Tänk, nu ser man målet - inte alls länge kvar.
    Hoppas du såg några fina rosor
    Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du vännen, nu ser man slutet.....hoppas jag!!
      Jo men visst blev det några rosor :)
      Kramar!!

      Radera