söndag 3 maj 2015

Avslappnad massage

Idag har jag och Sonja varit en liten sväng ner till bomässan för att vara lite "stöd" åt min underbara vän Therese när hon och mysfluffet Lystra hade rallylydnad där.
Vi gjorde inte så mycket men det var så kul att få lite tid bara jag och Sonja. Att få umgås med underbara vänner som Therese och Lisa gjorde ju dagen till en toppen dag!!!
Vi gick ner till Arenan vilket tar ca 30 minuter, underbart väder så Sonja passade på att bada fossingarna lite och typ markera på varenda träd :)

På tal om avslappnad massage....som sagt så masserade jag mina egna hundar igår.
Alma som brukar tycka det är toppen var inte så sugen igår men Lilly hon slockande och ville bara ha mer.
Ja man vet aldrig hur en behandling slutar och det är ju lite av charmen med att jobba med djur!!

 Massera mera!!!

 Va ska du sluta redan... nej jag tänkte väl det..


 Matte mer!!
Tycker Lilly.
Kan vi sluta nu tycker Alma:
 Sorry matte men jag vill inte ha massage idag!


 Bilder från idag.
Lindesbergs bomässa.




 vadå skulle vi jobba nu?!! men jag vill ju leka :)

 Millie vill gärna vara med och leka...
 Men matte inte nu jag solar!!
 Underbara fluffet Lystra!!
Lite fotbad :)

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för idag. Betydde massor. Superkul att ses också.
    Vad de ser ut att njuta, åtminstone vissa ;-) Tänk vad massagen gör med våra småttingar. Underbart.
    En stor kram från både mig och Fluffet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv vännen!!
      Haha ja vissa verkar njuta mer just denna gång :=)
      Kramar!!

      Radera