fredag 15 maj 2015

Massage av liten kines

Idag har jag masserat en liten underbar kinestik, Kaia.

Hon är en liten tjej full med energi så det var helt otroligt att se henne somna på mindre än 20 minuter!!
Jag blir mer och mer imponerad av massagens effekter på våra hundar!!
Det var ju första gången som jag masserade henne och detta brukar inträffa runt gång nr 3, att de somnar, om vi har träffats regelbundet vill säga, men den här lilla tjejen var helt med på noterna.
Hon somnade med mina händer runt henne, när jag flyttade mig lite för att ta min telefon för att ta några bilder flyttade hon sig efter mig och kröp upp brevid mig igen så jag skulle lägga mina händer runt henne.
Helt underbar känsla!!
Matte fick ta några bilder :)


Visst är hon söt!! 
Hon somnade på golvet så jag och matte passade på att fika lite!
Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar