söndag 17 maj 2015

Regn och rusk!!

Vi hade tänkt ta en liten tripp med husvagnen i helgen men eftersom vädret var si så där bestämde vi oss för att stanna hemma, vilken tur!!

Det var väl hyfsat igår men riktigt kallt och idag har regnet vräkt ner.

Men jag har börjat så smått plugga till tenta nr 2.
Trodde det skulle vara bara praktiskt prov.....men nej då så är det inte, det är bara att krypa ner till mitt lilla kryp in i källaren och fortsätta försöka banka in ännu mer i min snart proppfulla hjärna...Hur ska jag få plats med mer?!!  GRRRR :=)
Ja det är ju faktiskt väldigt kul också.

Gick en promenad med hundarna runt Lindesjön mellan skurarna. Lilly fick agera fotomodell och öva på stadga, inte lätt för en snart 11 månader bulldogg!!



 Om man tittar genom dessa "händer" så ser man Lindesbergs kyrka ( det syns inte så bra på bilden som på riktigt) Jättefint fast det regnar!

Ja sedan var det bara att börja plugga igen!
Hoppas det blir lite varmare i veckan som kommer.

4 kommentarer:

  1. Ja, vilket regnande! Ska det aldrig vara nog?!
    Lycka till med pluggandet
    Stor kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu får det verkligen vara nog med regn!!!
      Kramar!!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack Johanna!
      Hon är min lilla prinsessa <3

      Radera