måndag 2 maj 2016

Rex 5 månader

I går fyllde Rex 5 månader.
En riktiig biff har han blivit med en energi som är helt otrolig.
Jag har anmält honom till en valpkurs bara för lite socialträning, det är aldrig fel......
Det kommer bli helt crazy men så kul :D

En ny massagehund har jag haft idag, en underbar liten huskytik, så vacker, jag blev helt kär!!
Hon har varit hos en massör förrut men den massören fick inte röra henne. Därför var det extra kul att jag faktiskt fick göra en hel massage. 

Idag var det helt fantastisk dag med strålande sol som värmde skönt så en fika i solen blev det.
Passade på att fota Rex lite i solen.







4 kommentarer:

  1. Vad fin Rex är!
    Grattis på 5 månaders dagen. 💜

    Förresten, är dom fina allihopa. Jag älskar alla skogsbilder. / Elin thor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!
      Va roligt att höra :)
      Mvh
      Alexandra

      Radera
  2. Vilka fina bilder du tagit på guldklimpen! Underbart väder var det! Och ÄR! Äntligen!
    Kram

    SvaraRadera