torsdag 19 maj 2016

Det blev en dag i sanden

Mina tjejer älskar sandropen men nu var det länge sedan vi var där.
Så idag var det dax för en tur dit.
Första gången för Rex och ja jag kan garantera att han var lika förtjust som tjejerna :)

Det blev en kortare promenad innan jag lät dem alla fyra busa runt i sanden.
Ååååå vad jag älskar att se när alla fyra leker och busar med varandra. Sonja är ju den som gärna strosar för sig själv oavsett om vi är själva eller med kompisar. De andra far ju runt som galningar, speciellt Lilly och Rex.

Hemma igen blev det klo och öronvård. Det fastnar ju sand överallt men det gör inget.

Behöver jag säga att nu råder det lugn här hemma.

Jag tog massor med bilder så jag måste nog dela upp bilderna på några inlägg :)











Som sagt det kommer fler en annan dag!!

2 kommentarer:

  1. Åh så söta :D
    /Olivia Kvick

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Visst är de ett härligt gäng :)
      Kram
      Alexandra

      Radera