tisdag 24 maj 2016

Besök hos Samzebo Torsten

Igår var jag och Lilly på besök hos Inger på Samzebos kennel. Jag har masserat två av Ingers frallor; Berta och Torsten.

Torsten är en favorit hos mig. Han är jättesnygg och supertrevlig.
Kan vara en kandidat till Lilly, vem vet ;)

Vi hade en jättemysig eftermiddag med fika i trädgården och massor med frallaprat.
Lilly och Torsten kom väldigt bra överens och lekte tills de var helt slut. 

Imorgon är det valpkurs med Rex och i helgen åker jag till Stockholm på en fördjupningskurs i Laserbehandling på häst och hund. Det ska bli så kul!!

Här kommer några bilder på Lilly och Torsten från igår. Inte lätt att ta bilder med mobilen på frallor som far omkring som galningar :)

 Får jag lov?


Torsten verkar gilla det han ser :D

2 kommentarer:

  1. Wow, de har ju superkul! Han är skitsnygg!
    Alltid kul att träffa andra med samma ras också. Lite frallasnack gissar jag det blev.
    Kul med kursen i helgen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja de hade verkligen roligt de där två :)
      Visst är han snygg.
      Kramar

      Radera