torsdag 10 mars 2016

Vår i Luften

Skyndade mig hem från jobbet i dag för att få komma ut i det härliga soliga vädret.

Jag och maken tog tjejerna på en riktigt långpromenad i skogen.
Men i min iver att komma ut glömde jag både kameran och telefonen :)
Solen sken och fåglarna börjar sjunga nu, härligt.
Man blir så glad av solen!!
Vi går där jag och maken, pratar om ditt och datt. Skönt att ha någon med sig ibland även om jag tycker om att strosa runt bara jag och tjejerna också. 

På eftermidagen hade jag en massagehund, en av mina mysiga "stammisar" .
Det är så kul att träffa stammisarna. Dom springer in på kliniken och blir avslappnade så fort jag tar i dom, häftigt att se och uppleva!

Så här såg det ut för 1 år sedan.
Härlig vårsol då med!








2 kommentarer:

  1. Ja, oj! Nu är det verkligen ljust och härligt ute!! Bara att njuta allt man kan!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera