tisdag 8 mars 2016

45 år

Fyller 45 år idag.

Tänk när man var runt 20 då tyckte man att 45 år då är man gammal!

Nu är jag här och trivs jättebra, känner mig som 25-30 med undantag att jag faktiskt har en självkänsla som gör att jag inte bryr mig lika mycket om vad folk tycker längre!
Låter som en klysha jag vet :)
Det är klart att jag lyssnar, det ska man göra men sen försöker jag känna efter själv vad jag tycker och känner. Jag har haft ett ganska dåligt själförtroende förrut men det har blivit mycket bättre!!

Som med hndarna.
Jag har gjort precis som många andra. Lyssnat på alla nya människor och åsikter och på de som gapar mest fast min magkänsla har sagt något annat. 
Nu står jag mer utanför och lyssnar, men litar på min magkänsla och gör som jag själv känner, det brukar bli väldigt bra :)
Det är du som känner din hund bäst glöm inte det oavsett vad du känner eller andra tycker. Sen kan man behöva hjälp ibland och då är det bra att hitta någon som ser saker från ett annat håll och kan hjälpa till att bryta evt mönster men framförallt en människa som du och din hund litar på och som inte kör över er.
Jag har under åren gått på nitar jag med och gjort fel, men bara man kan erkänna att det blev lite tokigt och göra om, så är det inte hela välden!

Tack alla underbara vänner för all uppvaktning idag och för alla fina blommor!!




2 kommentarer:

  1. Grattis igen på födelsedagen!
    Inte kan man tro att du är 45! Ung och vacker som alltid!
    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du är för go du, men tack!!
      Kramar

      Radera