torsdag 17 mars 2016

Sol!!

Det är verkligen så härligt nu. Solen skiner och man vill bara vara ute!

Ut i skogen bar det efter jobbet.
Ååå så underbart, solen skiner och man mår så bra!!

Massagehund kl 17.00. 
Snygga Twizt. Han är verkligen en snygging trots sina snart 10 år.
Lite ålderskrämpor men annars så pigg och glad.

Masserar igenom honom och jag får lite pussar med jämna mellanrum :)
Imorgon ska jag till Nykvarn och jobba med Medicinsk laser på några hundar, spännande!!

Vi tog massor med kort med min lilla kamera på Twizt men av någon anledning blev de helt vita?!
Så ni får några superfina kort på honom och mig från i somras som Therese har tagit ( ja Twist är den fina)










Visst är han en riktig snygging!!

2 kommentarer:

  1. Han är verkligen supersnygg!! Men det e ju du mä
    Måste säga att bilden där han ligger framför fontänen blev ruggigt bra. Om jag får säga det själv.... Hihi!
    Trevlig helg!
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina bilder allohop! Supersnygg hund och en jättebra fotograf!!
      Kram vännen

      Radera