tisdag 15 mars 2016

Full Rulle

Idag var det verkligen full rulle i skogen.
Jag har haft så mycket att göra de sista veckorna så tiden har flygit fram!
Jag har massor i huvudet som förhoppningsvis faller på plats snart. 
Jag ska ha en föreläsning om massage och medicinsk laser på Lindesbergs Hundcenter som ska förberedas, jättekul!!
Vi har ett par utställningar framför oss.
Jag har lovat att jobba extra några lördagar......Kanske inte det smartaste draget just nu men det brukar vara ganska  kul.
Och så har jag några andra planer pågång som vi får se om det blir av. Ja så är vi ju så klart jätte nyfikna på om Sonja har bebisar i magen, det är lite tidigt att se ännu men man vet aldrig :)

Idag var det så där härligt vårväder ute så ut i skogen bara!!
Det var minst sagt full fart på tjejerna. Stackars Sonja får ju ha långlina på nu igen. Vill inte att hon drar iväg för långt från mig. Men Alma och Lilly var helt crazy. De var nog fulla med vårkänslor!!

Jag tog en serie bilder på galningarna.
Inte lätt att ta när de far runt men titta på Lilly och Almas kroppspråk.





Härligt eller hur så fulla med bus!
 Hon är som ett lyckopiller nu min fina Alma. Tack vare massage och laser!

Man får så mycket kärlek och energi av dessa underbara tjejer <3

2 kommentarer:

  1. Fantastiska vovvar har du!! Man blir glad även genom att vara se dem via bloggen!
    Kul att du märker skillnad på Alma!
    Lycka till med dina grubblerier och framtidsdrömmar! Håller tummarna!
    Kraaaam!

    SvaraRadera