onsdag 12 november 2014

Kantareller i November

Sonja är hos min uppfödare för att paras.
Det är Marianne som ska ta första kullen på Sonja. Det blir samma hane som jag använde på Alma nämligen snygg Eddy <3
Så spännande!!!

Det är ju första gången sedan i somras som vi bara har två hundar hemma, oj så tomt det känns...
Men Sonja är snart hemma igen och då är det fullt pådrag igen!

Jag tog med Alma och Lilly ut i skogen idag, har inte gått i skogen på en vecka nu. Gissa om jag blev förvånad när jag hittade massor med jättefina gula kantareller den 12 November!!!?!!

Väl hemma igen gav jag Alma en helmassage, ja hmmm jag glömde typ hälften av alla massage greppen men Alma njöt så då är jag nöjd. Det roliga är att Alma är ganska kittlig runt tassarna men när jag masserar hennes ben och håller lite lätt i tassen då bara njuter hon :)
I helgen ska jag plugga lite muskler igen.

Mor och dotter i kantarellskogen!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar