söndag 2 november 2014

Alla Helgona Helg

Fredagen tillbringade vi hemma. Sonen och några kompisar gick på bus eller godis jakt. Riktigt läskiga var de!!

Jag och maken gick upp till kyrkogården och tände ljus för min mamma och hans pappa <3
Vi har en jättefin minneslund här i Lindesberg!!

På lördagen åkte vi ner till Småland för att hälsa på svärmor.
Det var Lillys första "långresa" och den klarade hon av galant!!
Hon är precis som sin mor och "moster" mycket social, inte rädd för något, framåt och glad!!
Älskar henne så mycket lilla hjärtat!!

Det blev en kort resa för vi stannade bara en natt så det blev mycket åka bil i helgen :)

Väl hemma igen efter 3,5 timmar i bilen tog jag tjejerna ut i skogen på en härlig promenad i solen, de var helt slut när vi kom hem men det var helt fantastiskt!!
 Ljus för våra kära som inte finns med oss här längre, men ni finns alltid med oss i våra hjärtan!!
 Mamma vad är det här för ställe?
 Almastyle :)
 Hos farmor får man sitta i kökssoffan...

 Alma hittar alltid hål eller gryt som måste inspekteras :)


 Älskade!!
Jag plockade in rosor från trädgården idag......den 2 November!!!

2 kommentarer:

  1. Alltid lika härliga bilder!! :) mysigt att komma bort ett tag! Skönt att bilresan gick bra! Liv och jag var också på kyrkogården igår och tände ljus hos min mamma.. Och för lille Mats såklart❤️Det var jättespännande tyckte Liv!! Och vi drog uppmärksamhet till oss, alla log när vi gick förbi och la huvudet på sned... Måste ha varit Jag som var extra söt igår...?! ;) eller kan det ha varit lillan? ❤️Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla. Absolut du som var extra söt!! :) Kanske bara kanske hade Liv en liiiten gnutta med det att göra!!
    Kramar!! :)

    SvaraRadera