fredag 21 november 2014

fredag!

Fredag igen :)

Imorgon är det dax för en hunddag med en massa roliga aktiviteter.
Det ser jag fram emot. Lilly behöver komma ut lite själv så det blir nog hon som får följa med men hon får inte vara med på allt det är hon alldeles för liten för. Sonja är ju parad och Alma ska med mig på nästa massgekurs så de får nog vara hemma. 

Jag har haft Ski-t ont i min vänstra nackmuskel idag, kände av den lite igår men tänkte att det ger sig väl, har aldrig haft ont i axlarna förut men nu sitter jag här med tigerbalsam och värmefilt....
Vet inte vad jag har gjort för att få så ont....Nåja det går väl över :)
Ni får lite gamla bilder att titta på idag igen. 
Ibland kan det komma över mig att jag saknar bebisarna något enormt!! :)
 Lekmoster! <3

 Älskade Smilla.
 Sköna Tage och Hazel!!

 Lilly somnar vid mina fötter när jag diskar :)
Trevlig fredag!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du blir bättre i nacken, fruktansvärt att ha ont där :( Förstår att du saknar bebisarna!!! De var ju en del av familjen i nästan 9 veckor❤️Busfrön! Tur att 3 st bor nära! Så söt hon är Lilly!! Stora tjejen! Trevlig helg på er och kram från mig och Liv❤️

    SvaraRadera
  2. Tack Anna, nacken är lite bättre idag. Tur för imorgon ska jag massera hundar igen!
    Tänk va fort tiden går de är snart 5 månader de små liven :)
    Kramar!!

    SvaraRadera