fredag 1 augusti 2014

Vilken Fredag!


Valparna växer och utvecklas i en rasande fart!!
Vi har haft hela huset fullt med underbara människor hela dagen!!

Några av valparnas nya mattar, hussar och lillhussar var här idag och hälsade på.
Är så glad för mina bebisar, de kommer få underbara hem med människor som älskar dem lika mycket som vi gör!!

Valparna är ju redo att "möta världen" . Jag har varit väldigt noga med att inte låta Lucas kompisar busa med valparna. Titta har de såklart fått göra men inget mer.
Idag fick Lucas och hans bästa kompis en liten valpdos på eftermiddagen, under uppsikt av mig såklart!!
Det är ju som sagt bra för valparna att upptäcka så mycket som möjligt nu :)

Efter bus är det dax för mat och lite mums från mamma, som börjar träna valparna för ett eget liv :)

 God morgon mina älsklingar!!



 Smilla kollar in vattenskålen.

Efter har sovit som en stock när min nya familj var här så var det full fräs på mig, lilla älskade Liv!!


 Tage gör som han brukar.....filosoferar <3


 Ebbot håller koll så middagen för människorna blir ok!!

 Middag först sedan mammamums :)


Nu råder lugnet och jag och kära maken ska sätta oss ute med ett glas vin.....det var ett tag sedan.
Trevlig fredag!!


4 kommentarer:

  1. Det var så roligt att få träffa er allihopa idag!! Vi tog lilla Liv till våra hjärtan direkt <3 ska bli så underbart att ha henne här i vår familj! Längtar!! <3 många kramar från Karlskoga

    SvaraRadera
  2. Det börjar bli trångt vid mammamaten!!
    Så härliga de är. Sugen att kolla in dem på nära håll igen ;-) Men vi ses ju snart.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Trångt är bara förnamnet :) Alma börjar förbereda bebisarna för ett liv utan henne. Dessutom har de ju fått sylvassa gaddar, förstår att hon inte vill dia dem lika mycket!!
    Ses imorgon, kramar!!

    SvaraRadera
  4. Åååh Anna, vi är såååå glada för Livs skull. En sten har fallit från mitt hjärta, jag vet att hon kommer bli så älskad och få ett underbart liv hos er!! <3
    Kramar!!

    SvaraRadera