söndag 24 augusti 2014

Snart 8 veckor!!

På förmiddagen tog jag och Therese en promenad med hundarna...Ååå va skönt att komma ut lite med en av sina bästa vänner i skogen, man får prata av sig lite, fika lite och bara vara jag!!
Stackars Lydia mår ju inte så bra nu, hon ska till veterinären på onsdag. 
Men så hon kämpar på ändå, man ser att hon lider men ändå är hon med, tycker så mycket om den hunden, hon har en plats i mitt hjärta hon med <3

Har tagit tok mycket bilder på valparna idag för det gick helt plötsligt upp för mig att de snart ska flytta. Imorgon ska de till veterinären och på fredag flyttar tre av sex...

Men idag blir det film istället för bilde
Bakade en sockerkaka till Therese och mig, för fika måste man efter en promenad i skogen :)
Ja, hur många frallabebisar får man plats med i kastrullskåpet ?!:)
Hoppas filmerna funkar, är ju inte så bra på det här med datorer!! :)









4 kommentarer:

  1. Hahaha, snacka om miljöberikning!! In i grytskåpet med valparna, bara!!
    Vad fint du skriver om min lilla Lydia. Ja, hon bara måste bli frisk! Hon var helt knäckt när hon kom hem. Orkar nästan ingenting...
    Jättetack för idag. Så enormt roligt att ses!
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Sååå roliga dom är!!! Och nyfikna! :) hoppas att allt går bra hos vet imorgon! Kraaaam och ge Liv en puss från oss❤️

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också allt går bra!!!
    Det är verkligen full fart på dem nu :)
    Lovar att pussa Liv, kramar!!

    SvaraRadera
  4. Hahaha!! japp här får de träna på det mesta :)
    Stackars Lydia.....
    Bamsekramar tillbaka, vi hörs på onsdag!!!

    SvaraRadera