fredag 22 augusti 2014

Inne och ute!!

Oj vad vi har hunnit mycket idag.
På förmiddagen fick valparna komma ut från köket och röja i tv-rummet under uppsikt av Alma och Sonja, mycket uppskattat av valparna, Alma och Sonja hade fullt upp att hålla koll på alla..
Jag hade rullat ihop mattorna så det inte händer några små olyckor just där....Blev visst en mycket rolig tunnel!!

På eftermiddagen fick de vara ute en liten stund och testa att gå lite i koppel :)

Tänk att de blir 8 veckor på måndag och snart ska flytta. vad tomt det kommer att bli. Jag har nästan alltid minst en valp vid sovande vid fötterna när jag lagar mat eller diskar.
Förutom att tala om allt kiss och bajs som jag torkar varje dag!! :)
Tänk va tomt det blir!

Här kommer en hel drös med bilder!!









 Full fart med moster Sonja!!

 Ungar kom ut därifrån! 
-Men mamma vi leker ju bara:)
 Vill du dela en tuggis med mig?!

 TJOHOOOO!!
 Smilla
 Liv
 Hazel
 Tage
 Ebbot
 Juni, Smulan, Lisa, Lillan, Bebisen, Prinsessan kärt barn har många namn!! <3
Trevlig fredag önskar vi er alla!!

2 kommentarer:

  1. Håhåjaja, vilka härliga valpbilder!
    Stor varm kram från lilla flocken på andra sidan stan =)

    SvaraRadera
  2. Kram tillbaka från oss alla!! <3

    SvaraRadera