onsdag 13 augusti 2014

Juni

Nu har jag äntligen bestämt vilken av de två fawntikarna som blir kvar hos oss. 
Det har inte varit lätt!!
Ena dagen den ena och andra dagen den andra, mörk eller ljus, ljus eller mörk......
De ändrar sig så mycket hela tiden.
Men den senaste veckan har allt fallit på plats.
Det blir den lite mörkare som får stanna på kenneln.

Jag älskar juni månad, det är början på sommaren allt är krispigt grönt, ljusa kvällar och solen värmer!
Vår son är född i juni, jag och min make har bröllopsdag i juni och valparna föddes i juni.

Så vad kan passa bättre än att kalla vår lilla prinsessa för Juni!! <3

Den ljusa fawntiken kommer att flytta till Sunne och heter Hazel.

 Lilla docksöta Juni <3
 Försökte mig på att ta foto på alla valparna samtidigt.
Haha, inte det lättaste med ett gäng på 6,1/2 veckor och benen fulla med bus!!
 Hazel, Ebbot, Liv, Smilla, Tage och Juni mina små <3
Älskar er alla så mycket!!




2 kommentarer:

  1. Så roligt med allihopa på samma bild. Haha! Man blir full i skratt!
    Jag förstår att du haft svårt att välja - de är ju störtfina varenda en!!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja jag kämpade, men tillslut så gick det!! :)
    Bamsekramar!!

    SvaraRadera