lördag 2 augusti 2014

Registrerings bevisen

Nu har registreringsbevisen från SKK kommit!!
Valparna har fått sina kennelnamn och reg.nr.
De flesta namnger ju valparna efter bokstav, A-kullen, B-kullen o.s.v.
Men jag har döpt dem i kärlekens och drömmarnas tecken.
Det är en djup kärlek som jag känner både för de hundar som finns här hos mig idag och de hundar som finns med mig i hjärtat men inte är kvar här på jorden.
Man ska aldrig sluta drömma!!
Min dröm har efter många år blivit verklig <3

En av mina underbara "jobbarkompisar" kom på besök idag för lite valpmys.

Astrid är en riktig Hönsmamma, om jag var en höna (alltså en riktig höna med fjädrar) skulle jag absolut bosätta mig hos Astrid!!
Vi fick nyvärpta ägg  och en supergod chokladkaka till fikat.
Hon hjälpte mig att ta riktigt fina bilder på valparna.
Här har vi:

Howsweet More than a Dream

 Howsweet I´m  your Dream

 Howsweet Life is Wonderful

 Howsweet Angel from Heaven

 Howsweet My Love
 Howsweet Love is all around

Trevlig helg!!

6 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!!
    De är ju riktiga drömhundar hela bunten och startade livet med den mest kärleksfulla och omtänksamma matte man kan tänka sig.
    I sina nya hem kommer de också vara enormt älskade och vara deras drömhundar.
    Stor kram från lilla flocken på andra sidan stan =)

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska bilder, och PERFEKT namn! Han är ju min dröm som blir sann, namnet kunde inte passa bättre <3

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder och namn.. Blir nästan tårögd!❤️

    SvaraRadera
  4. Tack Cissi!! Ja han är en dröm <3

    SvaraRadera
  5. Åååh tack Therese, jag gör så gott jag kan för alla mina hjärtan <3
    Kramar!!

    SvaraRadera