söndag 17 augusti 2014

Lekmoster Sonja

Det var jättelänge sedan som jag var ute i skogen på en långpromenad med både Sonja och Alma men idag på förmiddagen innan det började regna så tog jag båda tjejerna på en härlig promenad i skogen. 
Va de njöt speciellt Alma som inte har varit lös på väldigt länge!

Väl hemma igen så var det återigen dax för kloklipp på valparna.
Har också börjat ge dem lite aktiveringsleksaker.
Petflaska med pyttegodisar i, toarullar med godis och lite andra saker.
Oj va de kämpar för att klura ut hur man ska få tag i gobitarna!

Sonja får vara mer inne hos valparna nu, hon är jätteduktig på att tala om när det går för hett till i leken, vad man får och vad man inte får göra :)
Alma har ju varit med dem hela tiden och leker jättebra med dem!

På eftermiddagen plockade jag in lite grönsaker från landet, härligt med egenodlat men jag har ju inte hunnit hålla efter landet så mycket som jag borde :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar