lördag 8 mars 2014

Världens bästa födelsedag!

Idag fyller jag år. 
Vad kan vara bättre för en hundälskare som jag än att fira sin födelsedag på en hundutställning med min älskade familj. Så glad att både maken och sonen var med annars brukar jag åka själv.
Jag hade anmält Sonja till Strängnäs. Inte mindre än 74 st frallor var anmälda!!
Konkurrensen var stenhård. 
Jag var lite orolig för när hanarna gick så plockad domaren bort många pga att de var för tunna. Sonja är ju ganska tunn ännu, vilket jag tycker är bra när de växer. Mer massa kommer runt 2 år.
Hur som helst så gick vi in och jag tänkte, ja får vi very good så är jag jättenöjd.
Min lilla skrålla gick in och fick exellent och placerade sig som nr 4 i hennes grupp.
Jag är så stolt!!!

Vi har träffat en massa trevliga frallamänniskor idag så det blev en toppendag.

Nu är grillen tänd och kycklingfilen ligger i marinad en god sallad och ett gott glas rött väntar också. Sedan blir det mys i soffan resten av kvällen.

Här kommer en massa bilder från idag.




















Trevlig Lördag kväll!!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt, vännen!! Underbar födelsedag för dig!
    Stort grattis till födelsedagen och även grattis till fin placering på utställningen.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!!
    Ja det var en underbar dag :)
    Kramar!!

    SvaraRadera