lördag 15 mars 2014

Utställning i Karlskoga

Idag var jag och min underbara vän Therese på utställning i Karlskoga.
Jag hade med Sonja och Therese hade sin lilla sötnos Lystra en 5 månader gammal schapendoe.
Lystra gick in i ringen och ägde!! Blev BIRvalp med HP och BIG 1
GRATTIS!!

Efter lång väntan var det Sonjas tur, nu var hon riktigt trött men gick ändå in och blev BIM med HP!!!!

Vi har alltid så kul när vi är ute på våra hundäventyr jag och Therese.
En sådan vän är guld värd!!
Sonja är otroligt social, alla älskar henne och vill komma fram och hälsa på henne och hon frallapussar alla.
Tror hon skulle bli en underbar terapihund, kanske ska satsa på det....

Nu längtar man till sommaren när uteutställningarna börjar.
Det blir kallt och man får sand överallt när man ställer i ridhus :)

Väl hemma igen så blev det bad av både Sonja och mig :)

Alma var hemma och myste med husse och lillhusse. De tog en promenad i skogen.

 Är det min tur snart?

 Här är Lystra i ringen och kniper BIG 1!!
 Sonjas tur!! :)










Trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig dag och så superroligt att vi kunde följas! Säger samma:alltid så kul att få åka iväg på hundskoj med er!!
    Kraaam!!

    SvaraRadera