söndag 30 mars 2014

Rallylydnad

Idag körde jag lite rallylydnad med tjejerna.

Jag har skrivit ut skyltarna från nätet men jag har ju inte sådana där fina skylthållare som finns att köpa så man får improvisera lite :)

Sonja tycker det är jätteroligt, har jättefin kontakt men vi måste slipa på stadgan lite mer.
Alma tycker det är kul att vara med men hon är lite som tjuren Ferdinand som helst vill sitta under eken och lukta på blommorna :)
Det går inte så fort för henne, hon gör det som hon vill i den takten hon vill, inget stress här inte!!

Jag blir jättesnurrig i huvudet när jag ska göra alla vändningar hit och dit, men det är jättekul!!
Det blev inte så många skyltar idag.

Vi avslutade med lite godissök.

Haha så här såg det ut...ja det funkade ju iallafall!!










2 kommentarer:

  1. Snygg bana!! Innovativt!
    Rally är SÅ kul!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, snygg vet jag inte men den funkar :=)
    Visst är det kul, vi måste ta en träningsrunda snart!!
    Kramar!

    SvaraRadera