fredag 3 mars 2017

En vecka till :)

Nu är vi äntligen inne i månaden Mars. Nu är våren påväg och man har återigen tagit sig igenom höstmörker och vinterkyla även om det kommer bakslag så är vi förbi målsnöret.
Jag har hunnit med en VPL med jobbet måndag-tisdag ( sitta still och lyssna, inte riktigt min grej, men god mat!)
Hunnit med några behandlingar också, det är så kul och ger så mycket positiv energi!
Tyvärr har väl mina hundar fått lite mindre stimulans den här veckan. Även om jag vet att de inte mår dåligt av det, tvärt om ibland faktiskt, så får jag dåligt samvete.....
De fick en lång promenad i slasket( blött och grått) idag så det är inte jättesynd om de små liven 😊

Imorgon kl 06.15 bär det av till kurs nr 2 i hundfrisörutbildningen, har det redan gått 4 veckor?! Jag har hunnit med 3 projekthundar och har massor bokade framöver, det är så kul, men fler behövs, har du en hund som behöver lite fix så hör av dig!

Nu blir det jag, sonen och doggsen, lite chips, dipp och let´s dance. Maken är inte så intreserad av let´s dance så han kan vi nog inte räkna med😉

Lite bilder från förra helgen och det underbara vädret som var då!














Trevlig Helg!!

1 kommentar:

  1. Ha det så bra i helgen. Hoppas det ska bli lika kul som sist.
    Tack för laserbehandlingen idag. Lystra är så tacksam, och jag med!!
    Kram, kram

    SvaraRadera