fredag 24 mars 2017

Sol och sand

Igår efter jobbet åkte jag, maken,sonen och hundarna till sandgropen för en mysig eftermiddag i solen.
Det har varit en ganska jobbig vecka på jobbet så en eftermiddag med bara familjen kändes som himmelen.

Hundarna älskar sandgropen i Rya! 
Och jag blir alltid lika glad över att se dom go bananas i sandgropen 😅

Vi var ute i ca 2 timmar.
Så skönt och befriande, man rensar hjärnan och det behövs ibland.

Jag har jobbat som en galning den sista tiden, på mitt jobb på folktandvården, haft fullt med behandlingar, praktikhundar och hundfrisörutbildning på helgerna.
Men den här helgen har jag tagit ledigt..... (förutom 3 behandlingar nu på em, och trots att jag tycker det är så kul att jag gärna tar behandlingar på helgerna med fast jag har bestämt att försöka att ta helgerna ledigt.....vilket inte har funkat 😉)
Jag älskar att jobba med hundarna men det känns faktiskt riktigt skönt att bara vara hemma med familjen hela helgen bara vi 😊. Vara ute i trädgården, plantera om mina plantor, mysa i solen, äta gott och ta ett glas vin.
Ibland behövs det, ett par dagar att bara vara.

Lite bilder på mina crazydogs från igår.












En riktigt skön helg önskar vi er alla!!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Man ser lång väg hur roligt de har!!
    Njut av helgen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så kul att se frallorna ha frallarace i sandgropen :)
      Kram!

      Radera