lördag 19 december 2015

Snart Jul!

Nu närmar sig julen med stormsteg
Jag, maken och tjejerna var uppe redan kl 07.00 i morse.
Kaffe och lussekatt sen är man igång.

Vi har inhandlat det sista till julmiddagen och det bästa av allt julgranen. Älskar att klä granen, jag lovar här hemma är det inte less is more utan massor med glada färger ska det vara!!. Så skönt att fixa allt innan det blir för mycket folk på stan :)
Efter det tog jag och sonen tjejerna till skogen för en mysig promenad.
Lite pyssel med granris och tallris efter det.
Konstigt är det när det är + 11 grader den 18/12 och vindarna påminner om våren.

Hmm ja så har jag och maken storstädat hela huset.....tråkigt när man håller på men med bra musik på hög volym och tre frallor som busar med så går det ganska bra och det är skönt när det är klart!
Nu slappar vi i soffan framför TV:n






Glömde kameran idag.....men här är bilder från i höstas, det är exakt samma ställe som jag och sonen gick idag, lite bättre väder då bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar