söndag 20 december 2015

Julstök och julmys

Idag har vi bara myst hela familjen.
Vi tog en promenad i skogen efter frukost alla 6. 3 fyrbenta och 3 tvåbenta.
Därefter klädde vi granen, pyntade lite mer, eller det var nog mest jag som pyntade om jag ska vara ärlig ;)

Sedan har jag suttit och läst in mig på laser. Är väldigt sugen på att börja med laser som ett koplement till massagen. Men det är massor att läsa in sig på så under jul ska jag ha det som ett litet projekt.

På eftermiddagen bakade jag lite lussekatter och pepparkakor.......
Varför köra det gamla vanliga när man kan köra lite på frihand? Hahaha kanske inte de snyggaste lussebullarna och pepparkakorna men en fralla är aldrig fel!!


Nu önska jag er alla en underbar jul och nyårshelg. 
Vi kommer att ha huset full så det blir nog lite tyst från oss i ett par veckor.
Vi är snart tillbaka :)
Bara så ni vet så är det inte lätt att fånga 3 st frallor med tomteluvor på samma bild utan att åtminstone en skakar av sig luvan eller drar åt ett annat håll......:=)
Men till slut så!!
Sonja, Alma, Lilly och jag önskar en riktigt skön helg!!

2 kommentarer:

  1. De bull-doggarna var nåt av det sötaste jag sett!! Så påhittiga ni är!
    God jul, vännen, och ett riktigt gott nytt år!
    Kraaaam!

    SvaraRadera