fredag 4 december 2015

Gustaf & Evita

Igår kom min första leverans från Gustaf & Evita!

Ibland korsars verkligen livets vägar varandra.
I början av 1990 talet bodde jag i Stockholm, det var då jag utbildade mig till hundinstruktör och hundpskolog.
1994 kom jag i kontakt med ett nystartat företag som sålde jättefina hundartiklar på Kungsholmen och det var Gustaf & Evita.
Företaget sydde upp egna koppel, halsband, selar, täcken, overaller, bäddar mm.
De var nytänkande och kreativa (på den tiden hade man INTE täcken mm på hundarna!)
Men nu.....ja ni vet ju själva :)
Jag hjälpte till i butiken och stormtrivdes!!
Butiken var jättemysigmysig och inte så där kal och tråkig som många hund/djuraffärer är.
Hundarna älskade att komma dit.

Hur som helst så flyttade jag och Gustaf & Evita blev ett grossistföretag.

Nu 20 år senare har våra vägar korsats igen!
Jag är glad och stolt över att få vara återförsäljare för produkter som jag verkligen känner för och som jag vet håller mycket hög kvalité!

Hos Howsweet Hundmassage & Rehab finns nu jättefina hundartiklar;
  • Halsband fodrade med mjuk svensk lammnappa i möster coco, röd skotte och beigeruta.
  • Koppel i samma mönster som halsbanden
  • Pro mulitsele; en mycket genomtänkt sele som går att koppla både framme på bröstet eller ryggen. Den är tillverkad av svensk High Tec microfibrer som är mycket skonsam mot päls och hud, ger ej upphov till tovor. 
  • Viktmanschetter för att stärka hundens benrörelser och muskulatur tex efter skada.
Ja det är några av produkterna :)
 Lilly i röd skotte.
 Alma i coco.
 Sonja i beigeruta.

Sonja i  Pro multisele.


Viktmanschetter.

Fina produkter eller hur!

Ute blåser det nästan storm och regnet vräker ner.
Vi ska krypa upp i soffan med fredagmys och hejja på Lindesbergs Martin i idol finalen, det gör väl alla ;)

2 kommentarer:

  1. Superfina grejjer! Jag tror jag ska ta å bli stamkund ;)
    Inte så dumma mannekänger, heller!! Supersöta är de, alla tre!
    Kram på er i höstblåsten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Du är så välkommen :)
      Kramar!

      Radera